خبر دارم چه خبری

ماریا · 08:03 1399/10/14

خوب چی می خواستم بگم 

مری : منم بگم بگم خوب میگم می خواستی کریسمس سه ددوز پیش رو تبریک بگی و یه چیز دیگه 

آها فهمیدم کریسمس مبارک و یه چیز دیگه ک از این به بعد یک شنبه ها و سه شنل ه ها مطلب بار ونه و چهارشنبه ها پنج شنبه ها و جمعه میزارم اما چند تا شو نمی دونم یک شنبه ها و سه شنبه ها کلی میزارم 

مری : خوب امروز چه خبرا 

گفتم که 

خوب حالا من خبر دارم بزن ادامه مطلب بیشتر طنزه اما شاخ دارم هه ست 

هنوز بالا نیومده 

💜

😠

💜

💜

💜

💜 

 خوب هنوز نیومده 

خوب بگو دیگه خراشیم داره میاد 

😤😠😠😤😤😥😤😤

💜💜💜💜

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

😇😇😇😇😇

 

 

 

 

 هاخمش سر کاری بود 

هاها 

😂😂😂😂😂😂 لایک و کامنت 

خودشون میدونم دیگه 

دیگه خوب ما رفتیم بهش کنی م 

ماکارونی خ

خال خالی